[Tajfutas] Szenior Világbajnokság - térkép

Kovács Gábor borea at is.hu
2021. Aug. 12., Cs, 11:30:13 CEST

Sziasztok!

Az ISSproM magyar fordítása már elkészült (Sárközy Zsófi munkája), jelenleg
épp lektorálás alatt van (Magyar Tamás végzi).
Terveink szerint még augusztus végéig publikáljuk, hogy segítsük ezzel a
szeptemberi Rövidtávú OB-kra és egyéb más sprint versenyekre való
felkészülést.

Üdv'
Kovács Gábor
(MTFSZ Térképbizottság)