[Tajfutas] Szenior Világbajnokság - térkép

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2021. Aug. 12., Cs, 13:14:38 CEST

Sziasztok
Ezzel a fehér körvonallal nagyon óvatosan kell bánni, hiszen kitakar egy
részt a térképből (minden pontnál).
Volt komoly gond ebből pl ROB-on, mert jókora darabon megszakította az
áthatolhatatlan kerítés jelet.
Tehát a szokásosnál is gondosabban kell elhelyezni a pontok számozását és
ez néhol akár lehetetlen is a zsúfoltság miatt.
Megoldás lehetne, hogy csak néhány sorszám kapjon fehér szegélyt, ahol
fontos, de (tudomásom szerint) ezt egyik szoftver sem támogatja, csak
kiexportált pályákkal valósítható meg.
Ábel