[Tajfutas] Szenior Világbajnokság - térkép

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Aug. 12., Cs, 11:05:22 CEST

Ezért lenne jó, ha minél előbb megjelenne az ISSprOM magyar fordítása.

Természetesen ez nem gátol meg senkit abban, hogy megnézze a hivatalos
angol IOF kiadványt. Én sem tettem meg tüzetesen, így köszönöm Eszter
levelét.

704 Control number (T)
The number of the control is placed close to the control point circle in
such a way that it does not obscure important detail. The numbers are
orientated to north. An option for heavily building filled map is the
possibility to have a white border with 0.1 or 0.15 mm in width.
Font: Arial, 4.0 mm, non-bold, non-italic.
Colour: purple (upper purple, optional white outline 0.15 mm).

A kérdés az, hogy miért nem használták ki ezt a lehetőséget WMOC2021
szervezői?

Janó