[Tajfutas] Fejlámpa - javítás

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Nov. 24., K, 19:34:36 CET

Szia Tibi,

Iván nem disznótorra gondolt… 😊

Amit én hozzátudok tenni az a www.wish.com-ról vett 3-4000 Ft-os lámák tapasztalata… nagyon jók és sokáig – órákig – bírják…a lumenekről annyit, hogy van amelyiken „csak”  12.000 van, de ennél magasabb is található…autókkal vetekedő fénye van a legtöbbnek…többen is versenyzünk ilyennel…tölthető aksikat is adnak hozzá … ár-értékben nagyon korrekt termékek.

Üdv,

Fifi