[Tajfutas] Fejlámpa - javítás

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2020. Nov. 24., K, 17:42:49 CET

Szia Dani!

Nekem van egy ilyen "3000" lumenes.
Ez kb úgy 3000 lumen, hogy a 3 x 1000 lumen. De még ez sincs 1000 lumen
szerintem egyenként.

Viszont van egy Bike Ray német fejlámpám (alapból kerékpáros), ami valóban
3000 lument tud. Ezzel Szaki hátáról simán leperzselem a szőrt! :)

Üdv!
Tamástibi

Marosffy Dániel <Marosffy at interface.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 24.,
K, 15:20):