[Tajfutas] Fejlámpa - javítás

Hunyadi Károly hunyadik at freemail.hu
2020. Nov. 24., K, 22:09:44 CET

Sziasztok! Nekem úgy rémlik, hogy ezek a lámpák CREE ledeket használnak. Állítólag a "CREE ledek napjaink legnagyobb fényerőt kibocsátani képes ledjei". A CREE cég weblapján ( https://www.cree.com/led-components/products/xlamp-leds  ) megnéztem néhány led specifikációját: XLamp XP-L High Intensity        (https://www.cree.com/led-components/products/xlamp-leds-discrete/xlamp-xp-l-high-intensity)    mérete: 3,45 x 3,45 mm  (ez belefér egy fejlámpába)    max teljesítményfelvétel:  10 W      max fénykibocsájtás :   1095 lm XLamp XQ-E High Intensity    (https://www.cree.com/led-components/products/xlamp-leds-discrete/xlamp-xq-e-high-intensity)    mérete: 1,6 x 1,6 mm      max teljesítményfelvétel:  3 W      max fénykibocsájtás :  334 lm és példának egy kicsit nagyobb teljesítményű: XLamp CXA3070     (https://www.cree.com/led-components/products/xlamp-leds-integrated-arrays/xlamp-cxa3070)    mérete: 27,35 x 27,35 mm      max teljesítményfelvétel: 117 W      max fénykibocsájtás :  9000-11000 lm Nem valószínű, hogy ezek a néhány ezer forintos lámpák 3 x 3 cm-es ledeket tartalmaznak. Így fénykibocsájtásuk ledenként az 1000 lm-t nem sokkal haladhatja meg. Üdv. H.K.
"Honfi Gábor" <honfig at szuperinfo.hu> írta:

Szia Tibi,

Iván nem disznótorra gondolt… 😊
Amit én hozzátudok tenni az a www.wish.com-ról vett 3-4000 Ft-os lámák tapasztalata… nagyon jók és sokáig – órákig – bírják…a lumenekről annyit, hogy van amelyiken „csak”  12.000 van, de ennél magasabb is található…autókkal vetekedő fénye van a legtöbbnek…többen is versenyzünk ilyennel…tölthető aksikat is adnak hozzá … ár-értékben nagyon korrekt termékek.

Üdv,

Fifi