[Tajfutas] 500-as limit

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2020. Már. 13., P, 23:27:21 CET

Semmi sértődés, különben is nagy tisztelőd vagyok! Íme egy újabb momentum,
hogy ehhez is értesz.
Amit írtál, ezt azért én is tudom, nyilván a Sanyi bácsi is azokra az
időszakokra értette, amikor ezt még meg lehetett tenni. Különben jellemző
rá! Többször mesélte pl., hogy nála a futás úgy kezdődött, hogy valami
szívbetegséget állapítottak meg és minden fizikai megterheléstől
eltiltották.

Üdv Mindenkinek
M. Gyurka

István Zsebeházy <zsebeisti at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 13.,