[Tajfutas] 500-as limit

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Már. 13., P, 16:50:18 CET

Isti,
Bár már te is szenior vagy, nem tudhatsz mindent:-)
2-3 éven keresztül jártam Sanyi bácsi reggeli tornatermi edzéseire a
BEAC-ba.
Mesélte ha jól emlékszem, hogy kőműves segédként nem tudott futni, "csak"
gimnasztikával tudott készülni, és jól sikerült. És meg is mutatta, hogy
csinálta.
Kizártnak tartom, hogy valótlant állított volna, de még a túlzás szó is
túlzás lenne az ő esetében.
Maga a háború nem volt életszerű, sőt inkább halálközeli lehetett.
Mindegy, vigasztaljon, hogy én többször lövök mellé mint te :-)
MM

István Zsebeházy <zsebeisti at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. márc. 13.,
P, 15:30):