[Tajfutas] Kódcserék 2

János Simics janossimics at gmail.com
2020. Jan. 24., P, 11:42:58 CET

Hangsúlyoznám nekem nem a régi verseny leírásokkal vagy élménybeszámolókkal
van bajom SŐTT az omniózus levél második felét szívesen el is olvastam
mivel tanulságos és izgalmas volt!  Hanem azzal, hogy mi közünk van ahhoz -
egy országos lev.istán- , hogy kinek mekkora lába illetve mennyit hízott
vagy nőtt az évek alatt és hol szerzi be éppen a zokniját. Aki erre
kíváncsi , illetve írja az szerintem indítson blogot. Ott lehet én is
szívesen olvasnám :)  Sporttársi üdvözlettel:

Erdélyi Tibor <etibor1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 24., P,
11:35):

--
Simics János