[Tajfutas] Kódcserék 2

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Jan. 24., P, 12:36:34 CET

Kedves Simics János,

ahhoz minden jogod meg van, hogy ne érdekeljenek Kelemen Jánosnak, a korábbi évek egyik legnagyobb magyar férfi tájékozódási futó egyéniségének a gondolatai. Amit éppenséggel zokon vettél, hogy mi közöd van Janó klasszisból átlagos tájfutóvá válásához, az egy nagyon is érdekes elmélkedés volt az idő múlásáról, az élsportolói mivoltából  történő hosszú  évek utáni átváltozásról.

Megértelek, mert ezt Te még nem élted meg, de biztos vagyok benne, hogy sokkal többen vagyunk, akik kifejezetten nagyra értékeltük Janónak ezt a legutóbbi, tökéletesen aktuális, valamint az 50 éves jubileumhoz illő dolgozatát.

Ha javasolhatom Neked, akkor  alaposabb körültekintéssel fogalmazz, s némivel több empátiával viseltess azok iránt, akik a magyar  tájékozódási futás nemzetközi elismertségéért annyit tettek, mint Kelemen János.

Üdv,

Fifi