[Tajfutas] Nyári Spari kupa 2. napi fotók

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2020. Aug. 19., Sze, 22:30:20 CEST

Szia Orsi!

A levelek egy részéből azt olvastam ki, hogy néha túlérzékeny vagy a
listára írt levelek tartalmát illetően, és most én is velük érzek.
Szerintem Janó levelében nem volt semmi sértő, csak rámutatott egy gyenge
pontra, de semmilyen minősítő jelzőt nem használt, hacsak a szmájlit nem
tekinted annak.

És hogy miért jó, hogy ezt a levlistára írta, és nem magánban?
Mert biztos reménykedik abban, hogy nem csak néhányan olvassák a levlistát,
hanem esetleg a közeljövő rendezői is, többek között azért, hogy okuljanak
mások bakijaiból.
Ha nem a levlistára írja, hanem a ""vétkesnek"", akkor attól még százegy
verseny eredményhirdetésén tapasztalhatnánk hasonlót.
Szeretem a kézfogást, egy erős kézfogás a verseny elnökétől többet érhet
egy közepes éremnél, de nem most van itt az ideje.

Én veled ellentétben úgy gondolom, hogy a levlistára megírt kritikák,
hibák, negatív észrevételek nem elsősorban azért születnek,
mert mindenképp a hibázók orra alá akarjuk dörgölni vétségeiket, hanem
azért, hogy legalább a későbbi rendezők okuljanak belőle.
Én azt remélem, hogy az itt "hőbörgők" ugyanúgy a tájfutás jobbítását
akarják, mint ahogy Te és sok társad.
Ne keress mindenképp ellenséget a barátaid között!

Ez csak az én véleményem, és remélem nem haragszol meg érte.
Üdv:

kovacsp

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com