[Tajfutas] Nyári Spari kupa 2. napi fotók

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2020. Aug. 20., Cs, 09:18:59 CEST

   teljes mértékben tudok azonosulni Péter gondolataival, mert többségében a jövő érdekében emelünk szót, a tanulság szélesebb körben való terjedése a célunk a felvetéseinkkel, megállapításainkkal.

   Ahogyan írtam is a sportszerűtlen versenyzés kapcsán tegnap: nem személyek elítélése az alapvető cél, hanem ügyek láttatása annak érdekében, hogy többé ne fordulhasson elő, s jobb, tisztább mederbe tereljük a hazai tájfutás állapotát, fejlődését.

   Kelemen Janó listairodalmi tevékenysége szinte kivétel nélkül hasznos építőkövekkel teli, amit elismerni nem kötelező, de gondolatai közreadásáért bántani vétek.

Üdv,

Fifi

Honfi Gábor

T +36 36 312-701