[Tajfutas] Nyári Spari kupa 2. napi fotók

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2020. Aug. 18., K, 13:49:46 CEST

Én azt írtam, hogy feleslegesnek és egyben károsnak tartom az ilyen
"megszégyenítő" leveleket. Vajon mi a célja? Mit szeretne elérni vele a
szerző? Ha ez valóban akkora kihágás, hogy szóra érdemes, akkor diszkréten
írj egy figyelmeztető levelet az "elkövetőnek". Jobbító szándékú levelem
célja az volt, hogy ne bántuk egymást, főleg ne a nyilvánosság előtt. De
akinek ez a hobbija, hogy másokat kioktatva, megaláz, tegye!
Szólásszabadság van, elviseljük, önmagát minősítik az ilyen hozzáállás ú
levélírok. Amiért néha kísérletet teszek a moderálásra, az a szekunder
szégyenérzet a folyamatos észosztás és rossz hangulatkeltés miatt
K. O.

János Simics <janossimics at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. aug. 18., K
12:47):