[Tajfutas] EOVB és ÉOB 2020.09.26. Bodoglár

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2020. Aug. 13., Cs, 12:41:41 CEST

Kedves Orsi,

köszönöm az értelmezést, de az Eger Kupán történt példátlan csalásnál történt bejelentésemnél és most sem az adott ügyről, annak megoldásáról cserélünk véleményt, hanem ügyrendi területre korlátozódik a téma a megoldás helyett.
Szerintem a verenybizottság és naptárbizottság elérhetőségét az átlagos tájfutók nem is ismerik -én sem - így evidens, hogy ezen a fórumon jelezzük a tetszésünket vagy annak ellenkezőjét.
Az, hogy most fejezzük ki nemtetszésünket
abból adódik, hogy a naptárban úgy szerepel, hogy “ Èjszakai ès egyesületi vàltó OB”. Ebbôl làtszik, hogy a tavalyihoz hasonlóan nem elôzi meg a vàltó az egyèni OB-t, de a kedden kapott kiíràsban megfordult, ami nem ad alkalmat egy korrekt ÉOB lebonyolítàsàra.

Üdvözlettel,

Fifi

Az iPhone-omról küldve