[Tajfutas] Magyar Ob térképek.

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Aug. 8., Szo, 17:27:48 CEST

Szia Péter,

Az eddig végzett munkádhoz és a továbbiakhoz is gratulálok és minden
elismerésem a tiéd (tiétek). Bízom benne, hogy hozzájutsz majd a
"Tájékozódási futásért" kitűző
<http://lazarus.elte.hu/tajfutas/magyar/kituntet.htm>újabb fokozatához.

Fantasztikus a fiaiddal közösen elvégzett hiánypótló munkátok. Lenne egy
kérdésem. Várható-e az, hogy az adatbázisod tartalmazni fogja napjainkig
az adatokat?

A rólam megjeleníthető adtok teljesek, nincs mit hozzátenni, de ha
lányom nevére keresek rá, akkor egy nagyon szűk életciklust tudok
megtekinteni:

http://tajfutas.szieberth.hu/ob/szemely/12507

Mit tudna tenni a közösség, hogy "utolérjük" önmagunkat?