[Tajfutas] Magyar Ob térképek.

Szieberth Péter szieberth at vipmail.hu
2020. Aug. 8., Szo, 16:45:57 CEST

Sziasztok!
Kb 9 éve kezdtem feldolgozni a tájfutás első 50 évének Magyar
Bajnokságait majd most a térképeket.
Sokakat megkerestem, volt akit többedszer is. Rengetegen segítettek, sok
ígéretet is kaptam.
Lassan befejezem, mert a végéhez közeledek. Végtelenségig nem várhatok.
Utána is jöhet az anyag, ne vesszen el semmi...
Amiért most írok Nektek, mert minden Magyar _felnőtt egyéni_ OB
eredménye meg van 1970 és 1999 között, csak 1 hiányzik:
1999 OR(K)EB F21E  (térkép neve:Gombás-patak) Csatolmányban az eredeti
eredménylista.

Szeretném ezt is megkapni, ezen kívül bárkinek van térképe akár
ömlesztve is, kérem írjon.
Pontosan megírom, hogy melyik térképre van szükségem és mi a térkép
neve. Sokaknak küldök másik pályából képet-térképet a könnyebb keresésért.
Arra kérem a listatagokat, hogy az OB eredmények honlapját tegyék közzé
szakosztályukban, mert elég belterjes maradt. Sokan nem is hallottak róla.
Ezzel együtt persze kérném, h tolmácsolják kérésemet is, a régi OB
térképekkel kapcsolatban. Mert a kukában végzik, mint sokaknál (vagy
kályhában).
Köszönök minden térképet és segítséget:
Szieberth Péter (pvm)

http://tajfutas.szieberth.hu/ob