[Tajfutas] Pontmegnevezés változásai 2018 (hosszú)

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2020. Aug. 5., Sze, 12:07:10 CEST

Sziasztok!
Az utóbbi időben én is kísérleteztem a Purple Pen programmal és szabad
szoftver létére meglepően jól használhatónak bizonyult. Néhány probléma
megoldásában simán veri az OCAD-et is. Ajánlom mindenkinek.

Üdv:
Petrócki Ádám

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug.
5., Sze, 12:02):