[Tajfutas] a csehek és mi

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Sze. 5., Cs, 11:04:34 CEST

Kedves Orsi!

Hát erről beszéltem. Az elnökség tagjai olvassák a listát és hagyják, hogy
azon megjelenő értelmes dolgok pusztába kiáltott szók maradjanak csak. Ez a
bajok egyik forrása.

Szerintem aki már elkezd alsóban tesiórán szaladgálni, abból nagyobb
eséllyel lesz egyetemista korában kalandkereső középiskolás és egyetemista.
Továbbá ezek az alsósók hozzák magukkal fiatal felnőtt szüleiket, akik már
kitombolták magukat az egyetemi bulikban és igazából szeretnének sportot
választani maguknak.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Balázsné Krasznai Orsolya <bakrorsi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019.