[Tajfutas] a csehek és mi

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Sze. 5., Cs, 11:16:12 CEST

Én is erről beszéltem:
ha van ötleted, kérdésed az elnökség felé, miért nem nekik írod?
Ez kb. olyan, mintha egy randevúkérést a rádióban mondatsz be, hátha
meghallja, akiknek szánod, és még reagál is:)

A kisiskolások jó, hogy szaladgálnak, de az Utánpótlásfejlesztési Bizottság
lemorzsolódási felmérése is azt mutatja, hogy alig jutnak el az ifi
korosztályig, ráadásul a versenyeztetésük, tájékozódás-tanításuk sokszoros
energia-befektetést ígényel.
Orsi

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept.
5., Cs, 11:05):