[Tajfutas] a csehek és mi

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Sze. 5., Cs, 10:33:13 CEST

Szia Sólyom!
Az a felvetésed, hogy vártok egy edzői összefoglalóra vártok, tipikusan az,
amit az info-ra kellene küldened! Így, a listára küldött "nyílt levélből"
nem derül ki, hogy kik azok, akik várják, kitől várják, és milyen formában.
És akiktől várjátok, honnan kellene tudniuk, hogy várjátok? Egyébként
egymás módszereinek megismerését szolgálják a rendszeres edzői fórumok, már
sok edző osztotta ott meg ötleteit, módszereit, tapasztalatait, ezen
előadások anyagai mind megtalálhatók az adatbankban.
Egyéb felvetéseidre is kaphatsz választ, ha attól kérdezed, akitől a
választ várod:
Például arra, hogy miért ne tekintsük a tesiórán szaladgálókat tájékozódási
futó versenysportolónak.....
Egyébként az én meglátásom és tapasztalataim szerint népszerűsítés
célcsoportját, Skulóval egyetértve, az alsós korosztály felől leginkább a
kalandkereső középiskolások és egyetemisták felé kéne terelni!
De javaslataid között vannak megfontolandók is! Ha azt akarod, hogy az
illetékesek is megfontolják akkor érdemes nekik címezni, mert így marad a
"pusztába kiáltott szó"!
Krasznai Orsi

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept.
4., Sze 9:23):