[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?
Scultéty Márton
marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Május. 30., Cs, 12:02:48 CEST
Sziasztok!
Azért felvetődnek itt még kérdések az esélyegyenlőségen túl is:
- Egy SIAC-ban az elem kb. 300 rajthozállást bír, és (egyelőre) csak a
gyártó cég tudja cserélni bruttó 12 EUR áron (plusz a szállítási és
fizetési költségek).
- Egy sprint versenyen a pontelhelyezés, hogy egy kerítést vagy egy
áthatolhatatlan sövény pontot ne lehessen a túloldalról megfogni.
- Az Air+ mód esetén a "bekötött" pontokra nem lehet használni a kábeles
megoldást, hanem bonyolultabb kell - leginkább a GSM-modemes, ami
viszont plusz költség (és nem feltétlenül van térerő sem egy tájfutó
verseny céljában, lásd tavalyi CEYOC).
- Valamint a nagyobb energiafogyasztás gyakoribb karbantartást
(elemcserét) kíván meg a dobozokban, ami szintén plusz költség és idő.
Amúgy idén a 4 felnőtt világkupa közül jó eséllyel csak egyen lesz
SPORTident (és azon belül Air+) az időmérő rendszer.
Nem vagyok ellene, a Silvanusban már 20 db egyesületi tulajdonú SIAC-unk
is van a versenyzők sajátjai mellett, de azért a józan
ítélőképességünket ne veszítsük el!
Üdv,
Skuló Marci
More information about the Tajfutas
mailing list