[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Május. 30., Cs, 12:02:48 CEST


Sziasztok!

Azért felvetődnek itt még kérdések az esélyegyenlőségen túl is:

- Egy SIAC-ban az elem kb. 300 rajthozállást bír, és (egyelőre) csak a 
gyártó cég tudja cserélni bruttó 12 EUR áron (plusz a szállítási és 
fizetési költségek).
- Egy sprint versenyen a pontelhelyezés, hogy egy kerítést vagy egy 
áthatolhatatlan sövény pontot ne lehessen a túloldalról megfogni.
- Az Air+ mód esetén a "bekötött" pontokra nem lehet használni a kábeles 
megoldást, hanem bonyolultabb kell - leginkább a GSM-modemes, ami 
viszont plusz költség (és nem feltétlenül van térerő sem egy tájfutó 
verseny céljában, lásd tavalyi CEYOC).
- Valamint a nagyobb energiafogyasztás gyakoribb karbantartást 
(elemcserét) kíván meg a dobozokban, ami szintén plusz költség és idő.

Amúgy idén a 4 felnőtt világkupa közül jó eséllyel csak egyen lesz 
SPORTident (és azon belül Air+) az időmérő rendszer.

Nem vagyok ellene, a Silvanusban már 20 db egyesületi tulajdonú SIAC-unk 
is van a versenyzők sajátjai mellett, de azért a józan 
ítélőképességünket ne veszítsük el!

Üdv,
Skuló Marci



More information about the Tajfutas mailing list