[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Május. 30., Cs, 10:55:50 CEST

Már nem emlékszem, anno az SI hazai bevezetése körül (talán 2000?), voltak olyan hangok, hogy ez nem fair, mert mi lesz azokkal, akik nem akarnak pénzt adni dugókára, úgyhogy maradjon inkább a lukasztó?

Ha voltak  is, azt hiszem, az idő törvényszerűen felülírta ezt a nézetet. Mint ahogy az AIR+ teljes elfogadása és térhódítása is csak idő kérdése. Max. elodázni lehet.

D.