[Tajfutas] FW: Válasz Hajdu Martinnak

__Bed=F5_J=E1nos_Gyula?= unitek at t-online.hu
2019. Már. 8., P, 19:54:44 CET

From: Unitek Tekercselőműhely: Bedő János Gyula [mailto:unitek at t-online.hu]
Sent: Friday, March 08, 2019 7:31 PM
To: (tajfutas at lazarus.elte.hu.)
Subject: Válasz Hajdu Martinnak

Szia Martin!

Én csak esetenként, segítőként vettem részt helyesbítésben,tehát önálló
munkám nincs. Ez tény. Hülye azért nem vagyok. Orsinak adok teljes mértékben
igazat. A mellékletben az IOF jelkulcs ide vonatkozó része. Még egyszer
kérdezem tisztelettel,miért is kell ezt nekünk megváltoztatni? Lehet,hogy
egyszerűbb a a Te általad javasolt ábrázolás,de a kereszt jelről  azonnal
tudni,hogy mit jelent,és nem kell még azon filózni,hogy mi a fene akar lenni
mondjuk a fekete x,azt csak akkor fogom tudni,ha meglátom. A +-hez képest az
x rajzolása semmivel sem könnyebb,csak az információ közlés kevesebb.

Bedő János