[Tajfutas] Jelkulcs

__Bed=F5_J=E1nos_Gyula?= unitek at t-online.hu
2019. Már. 9., Szo, 11:54:05 CET

Miksi!

Ebben SEMMI, DE SEMMI politika nincs!Pusztán arra céloztam ,hogy a semmin mi
is el tudunk vitatkozni napokig,vagy hetekig. Látom én is a listán,hogy egy
témához. ami nem biztos,hogy világrengető,gyakran 4-5 napig dől a levél. Fel
merem vállalni,hogy ez bizony részemről kritika azok felé, akiknek állandóan
bizsereg az ujjuk,ha billentyűzetet látnak. Persze a véleménynyilvánítás
alapjog,na de egymás után 26-szor?Ezt nem is teszi meg mindenki,úgyhogy
kérlek benneteket, ne sértődjetek meg,úgy is látja ezt mindenki. Ez
részemről is a szabad véleménynyilvánítás joga volt,de nem írnék erről még
26 levelet.(Lehet,hogy innentől érdemesebb lenne a kaptafát választani,és
nemcsak nekem!)

Bedő János