[Tajfutas] ÉOB és OEVB

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 13:29:25 CEST

Sziasztok!

A javaslatom roppant egyszerű tényre alapszik: "lopjátok" el a
tájbringásoktól a rendszert!
Egyszerre csak az egyik napon kell OB-t rendezni.
A másik napra pedig hozzatok létre egy Kupa sorozatot.
Maga az OB is a kupa sorozat része.
Így van egy két napos "fontos" hétvége, de csak az egyik nap a "nagyon
fontos"
Év végén pedig lehet díjazni a kupa győzteseket kategóriánkénti súlyozással.

Üdv!
Tamástibi

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 24., H,
12:07):