[Tajfutas] ÉOB és OEVB

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 12:07:29 CEST

Sziasztok!

Továbbra is fenntartom a véleményem, hogy az éjszakai bajnokággal együtt
rendezni egy másik bajnokságot nem szerencsés dolog. Gera Tibi javaslata a
fordított sorrendről a mostani rendszernél jobb, de ott is vannak buktatók.
Az általa írt 30 - 40 perces pályák a győztesekre igazak, de a mezőny
többsége ennél jóval többet fut. Megnéztem a mostani eredményeket, a
győztes idők duplája is bőven előfordul. És nem a győztes fárad el jobban,
hanem az, aki sokat van kinn a pályán, neki kellene többet pihennie.
Aztán a pihenőidő szempontjából az sem mindegy, hogy valaki első, vagy
negyedik, ötödik futóként megy ki a pályára. Ez már felveti az egyenlő
esélyek problémáját.
Elfogadom, hogy a fiataloknak ez nem olyan nagy probléma, de a mezőny
többségét mégis csak a szeniorok adják.
Az éjszakai OB fennmaradását más módon kellene elősegíteni, én például
jónak tartom a Sólyom által felvetett gondolatokat. Ez esetben a
sportszakmai érvek írják felül a gazdasági szempontokat.

Üdv
Oldgombi