[Tajfutas] rendezői felelősség

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 12:26:48 CEST

Azért a tájfutásban is előfordultak már hasonló extrém esetek, gondoljatok
csak a TIPO által rendezett mátrai diákolimpiára, vagy a Hódos-érnél
rendezett Bakony Kupára. A diákolimpiát a rendezők nagyon helyesen
lefújták, a Bakony Kupa rajtja halasztódott, az eső csendesedtével a
versenyt elindították, de arra nem gondoltak, hogy milyen mennyiségű víz
fog a környező hegyoldalakról a patakba kerülni.
Én is elindultam, de amikor át kellett volna kelni a patakon, akkor úgy
döntöttem, hogy nem úszom át, kerülővel megkeresem a hidat. Ott már állt
egy rendező, és közölte, hogy a versenyt lefujták. Valóban kérdés, hogy egy
15-16 éves srác hogyan döntött volna.
És az ilyen extrém esetek előfordulása az éghajlatváltozásnak köszönhetően
egyre gyakoribb lesz.

Üdv
Oldgombi