[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Feb. 22., P, 09:18:53 CET

Kedves Fecó!

Ez mind szép, a maximális elismerésem azért, amit Te és az Egyesületed
tesztek a tájfutásért. Azonban nem reagálsz arra, ami a fő probléma a
javasolt adatszabály módosításban.

1. Ha a regisztrációs díj megszűnik és ennek részleges kompenzációjaként a
tagdíj emelkedik, ezzel a nagy egyesületek jól, a kicsik rosszul járnak.
Nem számoltam utána, nem is akarok, de valószínűleg még egy 88 fős
egyesület is jól jár, akkor is, ha nem tartod nagynak ezt a létszámot, a mi
kb. 20 tagú egyesületünk viszont rosszul jár, (Lehetnénk többen is, de sok
az SZU-ban nevelődött régi tagunkat a másik két szegedi egyesület
elszipkázta.)

2. Ha a nagy egyesületeknek több szavazata lesz, mint a többinek, akkor
nagyobb lesz annak az esélye, hogy az 1. pontban körülírt és később esetleg
más, a nagyobbaknak előnyös, a kisebbeknek pedig hátrányos tervezetet a
Közgyűlés megszavazza.

Ezért én a két Zsoltnak adok igazat.

Nem akartam beleszólni ebbe a vitába, de már nem tudtam tovább türtőztetni
magamat. Ha már nálam van a szó, hadd jegyezzem meg, hogy mások érvelésében
is találtam túlzó kijelentéseket. Az egyik, amit nem értek, hogy egy vidéki
egyesületnek miért kerülne 10-20 ezer forintba a Közgyűlésen való
részvétel? Egy embernek, akkor sem kerülhet ennyibe, ha szállást is igénybe
kell vennie, bár a legtávolabbról jövőknek a 10-hez közeli összeg reális
lehet, mert eddig arra nem gondoltam, hogy a 65 éven aluli fiataloknak
nagyon drága lett a vonatjegy. És a legtöbb vidéki egyesületből 1-nél több
ember nem szokott feljönni a Közgyűlésekre.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson