[Tajfutas] Városmajor 3Sz

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Aug. 27., K, 17:22:55 CEST

Szia Gerzson!

Mint írtam ezelőtt is, az én gyakorlatom és tudásom szerint nem kell
semmilyen app, hogy a MapRun együttműködjön a GPS-el. Elég, ha van a
telefonban GPS, és az be van kapcsolva.
A küldött képernyőképed se jelenti azt, hogy nincs GPS jel, csak hogy majd
elindul a stopper, ha majd elmész a rajtba.
Javaslom, hogy a telefon GPS-t bárhol kipróbálhatod egy Google maps
megnyitásával (ha nincs a telefonra telepítve töltsd le a Google play-ből)
valahol a szabad ég alatt, és ha mutatja a poziciódat egy kék pont, ami
mozog is veled együtt, akkor van és be van kapcsolva a GPS a telefonodon.
És a MapRun is működni fog.
Jó lenne egy képernyőképet látni, be van-e kapcsolva a GPS. Nálam így néz
ki, a a csepp alakú, hely feliratú ikon zölden "világit":

[image: Screenshot_2019-08-27-11-26-47 (1).png]

Irj nyugodtan, remélem megoldjuk a problémát.

Üdv
ET

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 27., K,
16:45):