[Tajfutas] Városmajor 3Sz

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Aug. 27., K, 20:51:59 CEST

Sziasztok!

Miután letöltöttem 3-4 térképes alkalmazást, megoldódott a probléma, amihez
segítséget akartam kérni, megjavult a MapRun a telefonomon. (Csak most nem
tudom melyiktől javult meg, de ez nem olyan fontos.) 5 nekirugaszkodás után
sikerült 210 pontos eredményt is produkálnom.  Ez azért sem volt könnyű a
Feneketlen-tónál lévő Gála térképpel, mert az Újbudai Parkszínpad bejárata
előtt pár napja tereprendezést végeznek, és ennek kapcsán a 32-es kódú
pontot nem lehet megközelíteni, mert körbe lett kerítve.  Amire nem
számítottam, mégis becsippant a telefon 6-8 m távolságra a pontnak a
térképre berajzolt helyétől, mert csak kb. ennyire lehet most megközelíteni.

Most viszont azt nem tudom, hol lehet a lementett eredményeket
visszakeresni.

Üdv:
Kéri Gerzson

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 27., K,