[Tajfutas] Városmajor 3Sz

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Aug. 27., K, 16:45:17 CEST

Sziasztok!

Tud valaki segíteni, milyen GPS-et telepítsek a Blaupunkt típusú mobil
telefonomra, amivel a MapRun működni fog. Nem akartam rögtön a listát
terhelni a kérdéssel, de miután Serdülőt megkérdeztem, és ő nem tudott
hasznos tanácsot adni, ezért fordulok mégis a listához.

Időközben próbálkoztam a Play Áruházban található elkalmazások közül egy
GPS alkalmazás letöltésével. Ám úgy látszik ez nem éppen megfelelő.
Navigálni lehet vele, de a MapRun-hoz használhatatlan.

Beszkenneltem, mi jelenik meg a telefonom képernyőjén. Ezenkívül néha
nagyon rövid ideig a "GPS is not available" üzenet is megjelenik, de rögtön
eltűnik. Ezt nem tudtam elcsípni, hogy mutassam.

Üdv:
Kéri Gerzson