[Tajfutas] holtverseny és HK

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Aug. 24., Szo, 12:29:31 CEST

Sziasztok!

Szerintem az, hogy van-e igény az időkiegyenlítésre, a kategóriától is
függ. F45Br-ben pl. pont nincs. Az utánpótlás és a felnőtt élmezőnyben
azért valószínűleg lenne. (Hogy a felnőtt élmezőnyt hogyan lehet
elcsalogatni a HK-ra, azon még gondolkozni kell.) Annak viszont
határozottan nem örülnék, ha 2-3 napos versenyeken lenne időkiegyenlítés.
Az csak tömeges együtt futásokhoz vezet, ahogy a világkupán is láttuk.

Üdv,
GM

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug.
24., Szo, 12:16):