[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2019. Aug. 21., Sze, 11:09:49 CEST

"*Az Ellenőrző Bíró sportszerűtlenséggel vádolt minket"*

*Ez mi volt? A holtverseny sportszerűtlen? Vagy történt ott más is?*

*OFF*
*Én kaptam szóbeli figyelmeztetést a rajtban, mert az egyébként teljesen
felesleges és értelmetlen rajtszámot nem a mellkasomon hordtam, hanem a
combomon. Gondolom ugyanígy jártak el a hasra és rajtszámtartó övre
függesztett azonosítókkal szemben is, az se mellkas. *

*KG*

Zoltan Szlavik <z.szlavik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 21., Sze
10:57):