[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2018. Sze. 3., H, 23:09:56 CEST

Azt próbáltam közölni, rám ne számíts a közös gondolkodásban:-) sőt senkire
se, mert mindenki önös érdekeit irja. Old meg a nullidő kérdését.
Akinek meg valami nagyon nem tetszik annak vázoltam távolmaradás
lehetőségét a listára irogatás helyett. legalàbb azokat ne bizonytalanitsuk
akik ingadoznak. Vagy mégse? Akit egy 10 órás nullidő elbizonytalanít, az
12 órás nullidő esetén a pályahosszakat vagy nem ob- esetén a kategória
összevonásokat kritizálja.
MM
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve