[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 3., H, 22:58:26 CEST

Sziasztok!

Én is törtem egy darabig a fejem a null időm, de aztán arra jutottam, hogy nem tudok jobbat és maradunk a hagyományos 10:00-nál.
A fenti döntést csak megerősítette egy keleti országrészből, null idő után érdeklődő sporttárssal folytatott levelezésem.
Aki jön, annak örülünk, aki meg emiatt nem jön, amiatt majd bánkódunk egy kicsit.

Mindenesetre én csak biztatni tudok mindenkit továbbra is, hogy az Őrség és remélem az OB és annak prológja megér több napot is!
Mi a családdal az utóbbi években nagy szerelmesei lettünk ennek a tájegységnek, amit az itt rendezett Barátság Kupák csak elmélyítettek. Kizárólag két-három vagy több napra szoktunk lejönni.

üdv. Viktor