[Tajfutas] őrségi ob - nullidő kérdése

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 3., H, 23:47:16 CEST

Szia Miki!

Bevallom mivel Te is budapesti vagy így nem is a Te véleményedre voltam kíváncsi, de ezt azt hiszem leírtam többször is a levelezésben.
Budapestről szerintem így vagy úgy de biztosan vállalható a 10:00-as null idő, így a kérdés inkább az, hogy a keleti országrészből vállalható-e egy esetleges későbbi null idő, 12:00-ai majdnem biztos, hogy nem, most megnéztem, hogy a HOB-on 11:00-ás volt a null idő, de ott nem indultak 180-ra még esetleg jó hosszú pályára... Gondolom a napkelte és a napnyugta hasonló lehetett. Természetesen nyilván nem szívesen változtatnék a kiíráson, és elbizonytalanítani sem akarnék senkit a mostani levelezéssel, sőt inkább azt szeretném sokan érezzék úgy, hogy érdemes több napra lejönniük az Őrségbe, mert tényleg az!

Tudom „túl liberális” vagyok, hogy egyáltalán belementem komolyabban ebbe a vitába, de úgy gondolom, hogy egy későbbi esetleges keleti, vagy nyugati határszélen rendezett hasonló egy napos OB miatt hasznos lehet, ha ez a téma kibeszélésre kerül, hogy tisztában legyünk vele, kinek mivel jár egy ilyen bajnokság.

Fehér Feri által megírt országosan kiegyensúlyozottságra való törekvés az OB-k esetén mindenképpen szerencsés és mérlegelendő szempont azt hiszem a naptárbizottság számára is. Feri felsorolása alapján ez talán az idei évben egész jól sikerült is. Hogy más években hogyan sikerül, azt nyilván befolyásolja az aktuális pályázók kiléte és a pályázatok tartalma.

üdv. Viktor