[Tajfutas] A 'tájfutó' az értelmező kéziszótár szerint :-D

István Zsebeházy zsebeisti at gmail.com
2018. Már. 22., Cs, 15:09:17 CET

Hát nem én vagyok az idegen nyelvek virtuóza, de akkora blődséget én soha
sem írnék le, hogy a "trail" az magyarul "terepet" jelent. Igaz, olyat se
írnék, hogy kognitív meg a többi kitalált szót, amit valaki tüsszentés
közben artikulált, valaki pedig mellette azt hitte ez egy szó. Most is csak
ctrl c + ctrl v-ztem.

A "terepfutás" egyébként is egy olyan kifejezés, ami engem olyan gerilla
viselkedésre késztet, hogy egy vastag alkoholos fekete filccel lesből
támadva áthúzzam a "terep" szót és fölé írjam, hogy "úton", akárhányszor
csak látom plakáton, képernyőn, póló elején vagy hátulján függetlenül, hogy
van e benne valaki vagy sem...

Aki a trail szót terepnek fordította azzal pontosan ugyanazt tenném, mint
aki feltalálta a havat és a kénköves pokolban lelné őt a szörnyű vég.

Úgyhogy Edit, remélem már nem hiszed, hogy én lennék az elkövető, akárcsak
társtettesi minőségben is. :)

Zsebe Isti