[Tajfutas] Davaj Tázlár, dzséwok váltó

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2018. Júl. 16., H, 08:48:41 CEST

Kedves  Sporttársak,

a dicsérő szavak mellé becsúszott – a többségtől eltérő – véleményetekért nagy kár, mert  bár magam is fontosnak tartom a rendezési hibák megvilágítását, de jelen esetben a csomagolás ettől még lehetett volna valamivel elegánsabb.

Itt arra gondolok, hogy a JWOC kisérőverseny szervezőinek rengeteg kötöttség mellett kellett összehoznia a több napot, melyből, ha a 3.-at M70-ben „erdei sprint”-ként tekintitek, akkor már meg is felelt a nevének.

A zömében pécsi rendezőgárda részéről – mivel ugyanolyan aktív versenyzők, mint Ti – tiszteletre méltó áldozat volt bevállalni a sok előkészületet, de még nagyobb tett volt, magát a versenynapokat lebonyolítani, kiszolgálni bennünket az egészheti forróságban.

A magam részéről köszönöm a PVSK-nak,  Vonyó Péternek, a vb-elnökének és csapatának a lehetőséget, hogy nem csak nézhettük, de futhattunk is Junior VB „árnyékában”.

Üdv,

Fifi

.

T +36 36 312-701