[Tajfutas] Davaj Tázlár, dzséwok váltó

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Júl. 16., H, 09:22:41 CEST

Sziasztok!

Elnézést, leleplezem magamat, én voltam az egyik tettes. Fifit annyira
becsülöm, hogy elfogadom a véleményét és bocsánatot kérek a pécsi
rendezőktől a kritika miatt. Mivel nem vagyok régóta tájfutó, csak 30
egynéhány éve szeniorként kezdtem el komolyabban, szokatlan és váratlan
volt számomra, hogy a kísérőverseny itt így bonyolódott le. Ha előre tudom,
nem neveztem volna be, és elmaradt volna ez a disszonáns hang a vélemények
között. (Nehogy már ezt is kritikának vegyétek, de nem engedhetem meg
magamnak, hogy minden jó versenyre benevezzek, az embernek szelektálnia
kell valahogyan. Ide eredetileg nem akartam nevezni, de klubtársam, T. Nagy
Sanyi rábeszélt, továbbá a fuvart is megoldotta számomra, ami addig
problémás volt, és ezért a 3. határidőre, június 29-én mégis beneveztem.)

Hogy dícsérjek is, a helyszínen minden szükséges segítséget megkaptam a
rendezőktől, pl. Vonyó Pétertől vizet a 3. nap rajtjában, ahová nagyon
sietve és kitikkadva jutottam el és ezért nagyon vágytam egy pohár vízre.

Üdv:
Kéri Gerzson