[Tajfutas] Davaj Tázlár, dzséwok váltó

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2018. Júl. 16., H, 07:24:07 CEST

Sziasztok!

Nincs igaza Gerzsonnak, a kísérőverseny nem volt *nagyon* mostohagyerek,
mert a lényeg, a jó tájfutóélmény (legalább is nálunk) a harmadik nap
kivételével mindig megvolt. Jó terepek, jó térképek, és a harmadik nap
kivételével (F70) jó pályák voltak.
A harmadik nappal az volt nálunk többek problémája, hogy egy gyenge C
fokozatú pályát kaptunk, ami a gyöztes időben is tükröződik. Többször
megírtuk már, hogy idősek vagyunk, lassabban futunk, de még nem hülyültünk
el, tájékozódni még tudunk. Bócsán kihagyni a borókás részt, az szerintem
durva pályakitűzői hiba! A befutás után öt perccel már láttam, milyen kis
változtatással lehetett volna egy sokkal jobb pályát kitűzni. (A hármas
pont helyett két újat a borókásba, egy teljesen borókás átmenettel.)

Ami meg az eredményhirdetést illeti, ácsorogjon Gerzson a kánikulában, a
homokos terepen fél-háromnegyed órát a tűző napon.

Üdv
Oldgombi