[Tajfutas] versenykiírás vs. invitation

Csikós Miklós csem at invitel.hu
2018. Feb. 6., K, 13:46:41 CET

Szia!

Én egy versenyre a tájfutás miatt megyek. Hogy ez a tájfutás élményem milyen lesz, az a helyszíntől függ. Ez benne van a kiírásban. Ráérek-e akkor, amikor a verseny lesz, ez is benne van a kiírásban. Tehát a kiírás tájékoztat arról, hol és mikor.

Az hogy milyen lesz, az meg benne van abban, hogy tájfutó versenyre megyek. Ezt meg ismerem. Másra nincs szükségem, meg tudom tervezni azt, milyen élményt nyújt nekem, ha elmegyek.

Magát a tájfutást nem kell reklámozni, a többit lehet, de az nem a verseny dolga.

Sok kiírásban szerepelnek kísérő programok is. Ez fontos, de nem ezek miatt megyek, hanem a tájfutás miatt.

Így nekem elég a kiírás.

Üdv.:

Csikós Miklós