[Tajfutas] Sokadjára : adatbank- rangsoroló versenyek rangsorpontjai

Andor és Katalin Vékony vekony.arva at gmail.com
2016. Júl. 22., P, 21:04:38 CEST

Azért a hegyi futó magyar bajnokságon (ami válogató volt a VB-re is) az
igazolt sportolók száma nem volt olyan magas

https://atletika.hu/sites/default/files/masz/eredmenyek/2016/hegyifutomagyarbajnoksag2016kekeseredmenyek.pdf

s a nyílt futam indulóival sem lehetett Dunát rekeszteni

http://www.futapest.hu/eredmeny/parad_e_2016.pdf

Üdv:
Andor
(s hiányolok egy nevet)