[Tajfutas] Fwd: Gueorgiou nem vonul vissza!

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2016. Dec. 29., Cs, 18:09:39 CET

Oszi, akkor hogy még több haszna legyen a levelezésnek, és hogy Szabolcsnak
ne saját magával kelljen leveleznie immár a sokadik körön át :-) , én sem
vonulok vissza 2017-ben. És ez nem "egy hír", amit bárki írhat, és másnap
akár az ellenkezőjét, de a légyege hogy egyiknek sincs köze a valósághoz,
ezek a szavaim, hírbe foglalva :-)
MM