[Tajfutas] NN 2016 rendezői

Palumbi Edit eci.pp at indamail.hu
2016. Ápr. 5., K, 08:14:49 CEST

Veszprém megye

-- Eredeti üzenet --

   Szia! Lásd majd a holnaputáni "eredményes"  folytatást.    Fifi, mondjál esetleg más olyan megyei,  regionális, vagy országos sajtót,  Zala megye kivételével, ahol egy  tájékozódási futórendezvényről ennyi híradás, ilyen terjedelemben,  egyáltalán be tud kerülni egy újságba.   Eddig, három nagyobb terjedelmű  előzetes anyag jelent meg erről a sportági rendezvényről. A most megjelent anyagot,bocsi nem szerkesztő  vagyok, csak tudósítócska, én külön-külön anyagként adtam le és  bizony nem én vontam össze a kettőt.  Bár megjelenés után azt hittem így is  örömet szerzek majd a sportág híveinek...de ezek szerint tévedtem.  Bocsi, ezt követően majd rövidebbre húzom  avagy megszüntetem a tájékozódási futó sportággal  kapcsolatos időt rabló ingyenhíradásomat.    Mint a szövegben is benne volt az NN  eseménytudósítása a maga nógrádi érdekeltségű eredményeivel és a 3x3fős váltó  dumájával együtt, a Józsa Bandi által szabad rendelkezésre bocsájtott  fotókkal a napokban remélhetőleg még közlésre kerül.    üdv: Popey        ----- Original Message -----    From:    Honfi    Gábor    To: 'Zentai József' ; honfig at mail.szuperinfo.hu    Cc: 'Tájfutás lista'    Sent: Monday, April 04, 2016 10:18    PM   Subject: RE: NN 2016 rendezői
      Szia    Popey,       megköszönve a    méltatást, azt kell mondanom, hogy a sajnálatos elsőnapi – rendezőkön    kívülálló – korlátozott meleg étel  nélkül minősítettem a vendéglátást a     kívülállók számára barátságosnak, az 1500 db ingyenes túrógombócra is    gondolva.   Nyílván csak    a magam nevében szólva mondom, de én nem gasztronómiai élményekért járok a    versenyekre… J   Amit viszont    ajánlok korrektúrázni, az az  eredmény része a csatolt cikknek, melyben    alig található reális adat… J   /A jobbító    kritika miatt abba ne hagyd a tudósítói munkát…/   A vidám sorok    után, csak megerősíteni tudom, hogy egy különleges terepen, rendkívül pontos    térképen, versenyzőbarát rendezéssel zajlott a Nógrád Nagydíj, amit minden    rendezőnek ezúton is köszönünk.       Üdv,       Fifi                              Honfi    Gábor   hálózati    igazgató       Szuperinfó    Média Kft.   3300    Eger, Csiky S. u. 19.   Tel.:    06-36/312-701   Mobil:    06-30/4711-593   honfi.gabor at szuperinfo.hu   www.szuperinfo.hu             From: Zentai József    [mailto:jozsef.zentai at gmail.com]