[Tajfutas] NN 2016 rendezői

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2016. Ápr. 5., K, 07:32:12 CEST

Szia Popey,

mennyiségre biztosan Tiéd a babér, ez nem kétséges, látva a féloldalas
terjedelmű tudósításaidat.

Az viszont valóban a szerkesztő sara, hogy a főcímben szereplő Mátraszelével
szemben a salgótarjáni  éjszakai verseny eredményei kerültek be.

A tudósítások abbahagyását semmiképp ne tedd, mert a nógrádi sportági
fejlődésnek fontos építőköveként teszed a dolgod már évtizedek óta.

Amitől talán még jobb lehet ez a "tájfutó-brand" erősítő lakossági
kommunikáció a nógrádi  megyei napilapon keresztül, az az írások kritikus,
illetve méltató sorainak aránya, de az sem kizárt, hogy azon a vidéken ez a
megszokott, s csak nekem szokatlan.

Abban viszont  biztos vagyok, hogy minden híradásod hozzájárul a szaporodó
sportágak között folytatott vetélkedésben ahhoz, hogy ott legyünk a szülők
előtt, amikor azon tanakodnak, hogy mit válasszanak gyermekeiknek
mozgáshiány ellen.

Úgyhogy várjuk híreidet a listán és a sajtóban egyaránt.

Fifi

Tel.: 06-36/312-701

Mobil: 06-30/4711-593

honfi.gabor at szuperinfo.hu