[Tajfutas] NN 2016 rendezői

Kovács Ildikó ildiko.kovacs at profood.hu
2016. Ápr. 5., K, 10:35:27 CEST

Kedves Lista Tagok, Kedves Tájfutó Barátaink !

*Sok szépet hallottam a Nógrád Kupáról, melyhez ezúton is gratulálok ! *

**

**

Egyik előző levélben „elhangzott” : „a pécsi tájfutókat anyagi kár érte”.

Igen sajnos többek között Csenge lányunk elég komoly értéket képviselő
telefonja illetve még két pécsi tájfutó kis / nagy lányok telefonjait
tulajdonította el kb. hajnali 3 óra körül a besurranó tolvaj a
szállásról, miközben ők aludtak.

Természetesen nem volt kellemes erre eszmélniük hajnali 3-4 órakor ,
illetve a rendőrségi kihallgatás sem volt felemelő érzés.

Szeretném ezúton felhívni a versenyeket rendezők figyelmét arra, hogy a
szálláshelyeket vagy biztonságosabban válasszák meg, vagy olyat, ahol
portaszolgálat is működik, elkerülendő nem illetékes személyek
bejutátását a szobákba.

*Amennyiben esetleg valaki mégis tud az eltűnt készülékekről vagy
tudomására jut információ, kérem,jelezze felénk.*

**

*Előre is köszönöm segítő szándékotokat!
*

**

Viniczainé Kovács Ildikó

PVSK