[Tajfutas] HOB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Feb. 10., K, 22:19:50 CET

Most Janonal van a pont.
Mar tobbszor irtam a listara, ha valakinek komoly velemenye van, itt a
listan semmire nem megy vele, (ezt segitsegkent mondom) , megvan a modja a
szabalymodositasok elnokseg ele juttatasanak. Az elnokseg sosem hoz
"magatol" donteseket. Max az lehet, hogy egyes meghozott dontesek tamogatoi
nem irogatnak a listara, hisz az o szandekuk mar megvalosult.
MM
2015. febr. 10. 21:10 ezt írta ("Kelemen János" <
kelemen.janos111 at t-online.hu>):