[Tajfutas] HOB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Feb. 11., Sze, 18:22:10 CET

A magyar szenior vb-n a legidősebbek tudtukkal vagy tudtuk nélkül kísérőt
kaptak a nagy melegben. A tömegrajt ezt a kérdést is rendezi a mezőny
leglassabbját kivéve. :-)
És értem én, hogy a szeniorok (is) megéltek már elég stresszhelyzetet az
életükben , nem hiányzik nekik, nekünk, hogy lássuk, mennyivel gyorsabb
ügyesebb most az akit 20-50, vagy akár 2-3  éve mi hagytunk le,
Aki szembe tud a változásokkal nézni, érti, eljön, aki nem, annak marad a
magányos kirándulás szépsége. Aki veszi a fáradságot és megtalálja magában
a valódi okot  most épp a tömegrajttól való félelem, ellenérzés okát, az
rögtön meg is találta a versenyzői mivoltja gyenge, leginkább fejlesztendő
pontját!

MM