[Tajfutas] térképhelyesbítő fórum (nagyon hosszú!)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Jan. 14., K, 13:42:22 CET

Szia Péter

Számos kérdésedre Zetor előadásában lévő oldal választ ad:

"Hogyan lehetne a magyar helyesbítők szemléletét egységesíteni?
? El kell olvasni a jelkulcso(ka)t és a szabályzatokat és be kell tartani és tartatni (ez az IOF versenyek szintjén is feladat).
? Meg kéne tanulni nem csak helyi (klub, megyei vagy országos) szinten gondolkodni. Persze maradhatunk ezen a szinten, de akkor ne várjunk nagyobb eredményeket nemzetközi szinten sem.
? Nem kell semmit kitalálni, felfedezni, a sportág szabályai minden tekintetben le vannak fektetve, nemzetközi szinten elfogadottak.
? Nem térképésznek kell ahhoz lenni, hogy valaki jó tájfutó térképet készítsen, a térképész szaktudás - zömmel - már benne van a jelkulcsban, de meg kell tanulni az elit versenyző szemével látni a terepet (nem a 60 éves szenior szemével)."

A végső kérdésedre az én válaszom, hogy a sportágunkat űzőknek.
Így, ha egy sprint térképen valami úgy van ábrázolva, hogy azon nem szabad leugorni, akkor ezt a "titánoknak" is be kell tartaniuk (a vétkest, nem jogászok hanem versenybírók fogják elmarasztalni, kizárni a versenyből - ez Imrének szóló válasz)

Üdv,
HN
Ui: Mivel az előadás vége előtt eljöttem, ezért nem tudom, hogy szóba került el az OCAD állományok sorsa, felhasználhatósága?