[Tajfutas] Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válog atottak ? - vita indító

karolyi at cs.elte.hu karolyi at cs.elte.hu
2014. Aug. 26., K, 19:45:29 CEST

Meg annyit hozza, hogy regen 2 evenkent volt Hungaria Kupa,
az is nyomott a latban. Ja meg a TIPO is orommel venne, ha
Zsolti es Mate elindulna minden OB-n (lehet, hogy nyernenk
az egyesuleti pontversenyt?), de nyilvan nem kotelezzuk oket
erre, meg akkor sem, ha a klub erejetol fuggoen tamogatja oket.
No more comment ...

Gyula